Ruilen en Retourneren
- Home
- Ruilen en Retourneren
Let op! Snoepboxen kunnen niet worden geretourneerd!
Voor ouders: Het kan natuurlijk zijn dat uw kind een bestelling plaatst zonder dat u hier vanaf weet. Zorg dan dat u zsm contact met ons opneemt! Zodra de bestelling is verzonden kunnen wij hier niks meer aan doen en komt het ook niet in aanmerking voor retour! Let hier dus op om problemen te voorkomen!
Als je de verkeerde items hebt ontvangen stuur dan een E-mail naar info@NoprobGoods.onmicrosoft.com
om dit verder te bespreken.
Wanneer er producten kapot zijn aangekomen kunt u deze binnen 7 dagen retourneren. Mits er hiervan bewijs word geleverd
Eenmaal geretourneerd heb je recht op een volledige terugbetaling, waarbij de kosten van de retourzending niet zijn inbegrepen. We kunnen geen artikelen terugbetalen of omruilen die gebruikt of geopend lijken te zijn, of die niet in originele staat zijn.
Retournering aanvragen
- Gelieve het retourformulier te downloaden, af te drukken en in te vullen als u dat nog niet heeft.
- Vraag het retourformulier aan via onderstaand formulier. Stuur uw retourformulier samen met een foto van de producten die u terugstuurt naar info@NoprobGoods.onmicrosoft.com
- Zorg er na goedkeuring voor dat uw retourzending goed verpakt is en aan alle onderstaande voorwaarden voldoet.
- Markeer 'Retourzendingen' duidelijk op de buitenverpakking van uw pakket.
- Gebruik een verzekerde traceerdienst om ervoor te zorgen dat uw pakket veilig bij ons aankomt.
- Stuur een follow-up e-mail met uw volginformatie naar info@NoprobGoods.onmicrosoft.com
- Sluit uw goederen in en stuur ze terug naar het volgende adres: Bloemenpad 5 Made (Noord-Brabant) 4921 AZ
Retourvoorwaarden en Richtlijnen:
- Alle geretourneerde artikelen moeten ongebruikt, ongeopend en voorzien zijn van een originele plastic verpakking.
- Wij zijn niet verantwoordelijk voor de kosten van de retourzending van de artikelen.
- Zorg ervoor dat alle geretourneerde artikelen goed verpakt zijn, zodat ze niet beschadigd raken in de post.
- Zorg ervoor dat alle retourpakketten worden verzonden met een traceerbare, verzekerde service, omdat we niet de verantwoordelijkheid kunnen nemen voor artikelen die beschadigd of verloren zijn gegaan tijdens het retourtransport.
- Zorg ervoor dat het retourformulier is goedgekeurd - zonder goedkeuring kan dit ertoe leiden dat je retourzending niet wordt verwerkt.
Eenvoudig retourneren in drie simpele stappen:
Stap 1: Vraag het retourformulier aan via onderstaand contactformulier. Geef je ordernummer, e-mailadres en reden van retourneren door.
Stap 2: Stuur je bestelling op
Stuur de artikelen samen met het ingevulde retourformulier op naar het adres op het retourformulier.
Zorg dat je het pakket voorziet van een Track en Trace code.
Als zender ben jij verantwoordelijk en wij willen niet dat er misverstanden
ontstaan.
Stap 3: Ontvang het aankoopbedrag op je bankrekening
Als wij het pakket hebben ontvangen zorgen wij ervoor dat het aankoopbedrag
binnen vijf werkdagen weer op je bankrekening staat.
CONTACT US
Heb je vragen over je retour? Wil je wat kwijt? Wij helpen je graag! We zijn bereikbaar via de volgende kanalen:
Een vraag of opmerking kunt u altijd sturen naar: info@NoprobGoods.onmicrosoft.com
U kunt ons ook altijd een DM sturen via instagram:@noprob_Candy